بانک اس ام اس

بانک اس ام اس

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 2021
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

‎‏@@@@ Seo Monitor ‏@@@@@‏

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

اس ام اس زیبا
خوشا تهران که خالی از غبار است ز بوق و جیغ و فریاد و هوار است اگر تهران دو شب تعطیل باشد محیط عیش و تفریح و گذار است.! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * پیامک میدهم اکنون برایت به قربان دو چشمان سیاهت بده اس ام اسی تا شاد گردم دلم کرده کنون خیلی هوایت * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * خوشا اس ام اسی که از تو باشد درونش ردی از پای تو باشد درآور کفش و جورابت ، بفرما به روی چشم ما جای تو باشد * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * خوشا تهران اگر دودش بیافتد بنای درد و اندوهش بیافتد ز میدان ونک تا پای تجریش بساط بد ترافیکش بیافتد! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * یک جام پر از شراب دستت باشد تا حال من خراب دستت باشد این چندمین پیامک است ندادی پاسخ ای دوست فقط حساب دستت باشد * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * ببرد از من قرار و طاقت و هوش           پنیری بودم و دلبر چنان موش! دل و دینم، دل و دینم ببردست      خدایا سارق دین و دلم کوش؟! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * ندونم طالعم را کی نوشته شدم از آتش عشقت برشته فقط در قلب من جای تو باشد کمی هم جای ناهید و فرشته * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * کی باشد و کی که ما نشینیم به هم               دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم قدر دل یکدگر بدانیم و سپس                          موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد                  طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد این مردم ما ز غصه جوک می‌گویند                یعنی که کسی به دلجز اندوه نبر * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * اگر نشود بهتر است بی خیال او بشوی       برای زخم دلت فکر مرهمی بشوی هزار بار اگر ترک عشق کنی بهتر           از آنکه چو حافظ تو الکلی بشوی ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * اینم چند تا اس ام اس قالی شویی برادران غضنفر: با ۱۰۰% تخفیف میان ، میبرن ، میشورن دیگه نمیارن ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * غضنفر میاد تهران ، تو ترافیک گیر میکنه میگه : ها ماشالا ! به این میگن عروسی ! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * *‏ از سخنان قصار غضنفر: از اشتباهات پدر و مادرت درس بگیر و هرگز بچه دار نشو و به بچه ات هم بگو  هرگز بچه دار نشه! * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * به هر حال هر کاری سختی خاص خودشو داره. هیچ وقت یادم نمی ره، یه بار به خاطر یه وحی دو خطی ، مجبور شدم شیش ماه برم کلاس غواصی. کلا پروژه ی مکافاتی بود پروژه ی یونس”. . . خاطرات جبرئیل * * * * * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * نه شاهزاده ی یونانی ام نه شاخه زیتونی بر دست دارم و نه مملکتی که پیشکش کنم تنها میدانم آآآآآآه  ای خدای من !!… تو را دوست دارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ninja تاريخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:jok latife‏, اس ام اس باهال , اس ام اس خنده دار , اس ام اس هاي جديد و با مزه , اس ام اس هاي جديد و جذاب , اس ام اس هاي جكي , اس ام اس هاي خنده دار و باهال , اس ام اس های خنده دار جدید اردیبهشت ۹۰ , اس ام اس و جك مناسبت , اسام اس و جك هاي ارديبهشت 90 , اس ام اس و پيامك , اس ام اس و پيامك هاي باهال , جك تركي , جك تركي و آذر زباني , جك جديد ارديبهشت , جك رشتي , جك قزويني , جك قزويني باهال , جك لري , جك محلي , جك هاي با مزه , جك هاي باهال , جك هاي تركي , جك هاي جدید , جك هاي جذاب , جك هاي خنده دار ,, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to smsbank.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com